kako optimizirati spletno stran

Spletna stran je danes osnova za predstavitev podjetja ali dejavnosti v digitalnem svetu. Ne le, da je so na njej prikazani dejavnost podjetja in produkti oz. storitve, ki jih podjetje ponuja, temveč je v sodobnem, s tehnologijo podprtem poslovnem svetu tudi okno za komunikacijo s podjetjem. Obliki in vsebini spletnih strani se posveča vse več pozornosti, seveda pa je ključno tudi pojavljanje spletne strani v spletnih brskalnikih, kjer uporabniki in potencialni kupci sploh dostopajo do spletnih strani. Za opaznost spletnih strani in njihovo čim višje pojavljanje v brskalnikih je zaslužna optimizacija spletnih strani – to so vse aktivnosti za izboljšanje spletne strani, da bo ta pritegnila čim več obiskovalcev. Seveda se ob tem poraja vprašanje, kako optimizirati spletno stran, da bo ta čim bolj učinkovita, in v ta namen vam ponujamo nekaj idej, predlogov in trikov za čim privlačnejšo spletno stran.

Kako optimizirati spletno stran za čim boljše rezultate?

 

  1. Izdelava SEO strategije za optimizacijo

Optimizacija je zgrajena iz več korakov, zato je pred začetkom nujno izdelati natančen načrt, kako spletno stran postaviti v sam vrh iskanja v spletnih iskalnikih. SEO strategija je unikatna za vsako spletno stran posebej in zajema tematsko analizo ključnih besed, analizo konkurence in analizo dolgoročnih ukrepov, s katerimi se bo spletna stran posodabljala na mesečni ravni in s tem ohranjala svojo pozicijo iskanja.

  1. Izbira ustreznih ključnih besed

Ključne besede so gesla, ki jih uporabniki vtipkajo v spletni brskalnik, da bi prišli do določenih informacij – gre za teme, ki jih iščejo na spletu. Za privabljanje potencialnih kupcev je odločilnega pomena, da se opravi raziskava, katere ključne besede se najpogosteje pojavljajo v povezavi s poslom, dejavnostjo oz. storitvijo, ki jo predstavlja spletna stran nekega podjetja. Izbira ključnih besed je odločilnega pomena za učinkovito optimizacijo in je del on-site optimizacije, ki bo predstavljena v nadaljevanju.

  1. On-site optimizacija 

Je naslednji korak v procesu kako optimizirati spletno stran in vključuje spremembo strukture in vsebine na spletni strani. V okviru tega je potrebno že predhodno izbrati ustrezne ključne besede, nato pa ustvariti spletno vsebino, ki bo pritegnila ciljno skupino uporabnikov, zato je potrebno razumeti in analizirati tudi njihove navade. Na uspešno on-site optimizacijo poleg tega vplivajo še hitrost spletne in mobilne spletne strani, interne in zunanje povezave na strani, metapodatki, URL struktura strani, fotografije in videoposnetki na spletni strani itd.

  1. Off-site optimizacija

Izvaja se na mesečni ravni in gre za pridobivanje povratnih povezav na spletno stran podjetja. S tem se spletnim iskalnikom sporoča da je stran popularna, vredna zaupanja, relevantna in da ima avtoriteto, ki jo potrebuje, da se pojavi čim višje v seznamu zadetkov. Ta postopek, kako optimizirati spletno stran, se izvaja šele po tem, ko je on-site optimizacija že uspešno zaključena, kar pomeni, da se obe vrsti optimizacije izvajata ločeno.

To so ključni koraki, kako optimizirati spletno stran, seveda pa se po tem postopek še ne zaključi. Za uspešno izvedeno optimizacijo je ključno spremljati, meriti, testirati in analizirati kazalce obiskanosti spletne strani. Vedno se namreč najde še prostor za izboljšave, saj je svetovni splet prostor, ki se spreminja iz minute v minuto. Konkurenca nikoli ne počiva, zato je tudi optimizacija proces, ki mu je vredno posvetiti pozornost, saj lahko odločilno vpliva na uspešnost prodaje, sliko celotnega podjetja in njegove spletne strani.