pisarniško pohištvo po meri

Pisarna je prostor, kjer nekateri zaradi narave svojega dela preživijo vsaj 8 ur dnevno, za druge pa je postala tako rekoč že drugi dom – in kot vsak dom mora biti tudi pisarna urejena tako, da se bomo v njej dobro počutili, hkrati pa nas bo s svojim izgledom in opremo spodbujala k večji produktivnosti in motivaciji za delo. K temu lahko pripomore premišljeno izbrano pisarniško pohištvo po meri, s katerim bo delo še učinkovitejše. Velja pa tudi, da urejeni poslovni prostori predstavljajo celotno podjetje, njegov ugled in vizijo ter privabijo tako zaposlene kot stranke. Prednosti pisarniškega pohištva po meri so številne, v nadaljevanju pa si preberite nekaj najbolj izstopajočih.

  1. Izkoristek prostora

S pohištvom, izdelanim po meri, se lahko učinkovito zapolni vsak kvadratni centimeter pisarniškega prostora velikih ali majhnih pisarn. Pri velikih pisarnah tako obstaja možnost sestavljanja ali dopolnjevanja posameznih pohištvenih kosov in ustvarjanje odprtega prostora s policami in regali po meri, ki omogočajo hiter dostop do dokumentov in njihovo večjo preglednost. Pisarniško pohištvo po meri v majhnih pisarnah pa poskrbi, da pisarna ne deluje utesnjeno, saj se lahko kotni sestavi in omare po meri s poljubnim odpiranjem in zapiranjem vrat prilagodijo potrebam prostora.

  1. Funkcionalnost pohištva

Organizacija elementov v pisarnah je urejena povsem po željah posameznika – na voljo so omare s policami, obešalniki, dodatnimi izvlečnimi predali ipd. Možnosti je resnično ogromno, pohištvo po meri pa omogoča izbor različnih funkcij glede na potrebe dela v pisarni. Kombinirajo se lahko različni materiali (les, steklo ipd.), s čimer se uporabnost pohištva še poveča, hkrati pa dobi tudi estetski pridih. Tudi pisalne mize se lahko dopolnijo s po meri izdelanimi regali za pod mizo, dodatnimi odlagalnimi policami, zložljivimi mizicami in še čem, kar v pisarni ustvari red in preglednost.

  1. Prilagajanje že obstoječi opremi

Pisarniško pohištvo po meri se izdela tako, da s funkcionalnega in estetskega vidika z lahkoto dopolni obstoječe pisarniške elemente. Klasično pisarniško pohištvo z ravnimi in čistimi linijami se lahko dvigne na nov nivo z dodatkom modernejšega stila, prilagodijo se lahko višine in velikosti omar, predalov itd., glede na to, koliko prostora je na voljo v pisarni. Seveda je pozornost usmerjena tudi na dizajn, detajle in splošen izgled, ki zaokroži celoten interier prostora.

  1. Oprema prostorov po lastnih željah

Odločitev za pisarniško pohištvo po meri je najpogostejša zaradi prostorskih omejitev ali preprosto zato, da se lahko pisarne opremijo individualno in unikatno, česar tipsko pohištvo največkrat ne omogoča. Tako se lahko oprema prilagodi glede na namembnost prostora – npr. če gre za direktorsko pisarno, konferenčno sobo ali prostor za sestanke. V vseh primerih je rezultat sveže in izbrano opremljen prostor, ki kar vabi k uporabi.