Na WordPress platformi. Izdelava spletne trgovine zahteva strokovno znanje, saj mora biti izdelana tako, da je dovolj zanimiva, hkrati pa mora biti relevantna, pregledna in z dobro vsebino. Imeti mora tudi dodelan marketinški plan in dober sistem za upravljanje z naročili. Le vrhunska spletna trgovina bo prinesla zadostno količino potencialnih strank, zato je bolje da izdelavo spletne trgovine prepustite strokovnjakom, ki imajo na tem področju veliko izkušenj.

Izdelava spletne trgovine je mogoča na različnih platformah, najbolj znane pa sta WordPress in Magento. WordPress je bil prvotno ustvarjen za izdelavo blogov, zdaj pa je na račun omogočanja nameščanja tem in vtičnikov prerasel v platformo, ki se uporablja tudi za spletne trgovine. Woocommerce je brezplačen vtičnik, ki ga lahko dodatno namestite na spletno stran, ki je izdelana v WordPressu. Z njim je izdelava spletne trgovine preprosta, hitra in funkcionalna.

Zakaj je wordpress najbolj primeren za izdelavo spletne trgovine?

  • WordPress je brezplačna platforma, ki je razvita s strani prostovoljcev.
  • Se konstantno razvija in nadgrajuje.
  • Omogoča enostavno namestitev tem in vtičnikov, s katerimi je izdelava spletne trgovine enostavna.
  • Konstantno izdaja posodobitve.
  • S pravilno izbiro vtičnikov, WordPress jih ima za spletne trgovine nekaj 10, lahko hitreje izdelate varnejšo spletno trgovino, kot pa z ostalimi platformami.
  • Je popolnoma varen, saj sodeluje s strokovnjaki spletne varnosti.
  • Omogoča različne razširitve, s katerimi lahko enostavno prilagajate in nadgrajujete svojo trgovino.
  • Z njim je rokovanje preprosto in ne zahteva predhodnega tehničnega znanja, kar pomeni, da lahko vse sami urejate..
  • WordPress je nameščen več kot 60 milijonkrat, kar pomeni, da je zaupanja vredna platforma.
  • Ker je brezplačen je z njim izdelava spletne trgovine najcenejša.

izdelava spletne trgovine

Kaj je pri izdelavi spletne trgovine pomembno?

Hitrost spletne trgovine – hitro nalaganje spletne strani je zelo pomembno, saj so obiskovalci zelo nepotrpežljivi in hitro zapustijo stran, če se ta predolgo nalaga. Izberite zmogljivo gostovanje, da bo vaša spletna trgovina vedno optimalno na razpolago potencialnim kupcem.

Pravilno oblikovanje vsebine – spletna trgovina mora biti pravilno oblikovana, pregledna, privlačna, enostavna za uporabo in funkcionalna. Le tako bo služila svojemu namenu in dobro prodajala.

Optimizacija za iskalnike – vsak izdelek v spletni trgovini mora biti ustrezno optimiziran, koda trgovine pa prilagojena iskalnim algoritmom. Visoka pozicija v iskalniku je ključnega pomena za dobro obiskanost trgovine.

Dobra spletna trgovina pa mora imeti tudi:

  • Dobro in privlačno vsebino.
  • Jasno navigacijo.
  • Vidno nakupovalno košarico.
  • Enostavno spletno blagajno.
  • Močne pozive k akciji.
  • Povezavo z ERP sistemi (Vasco, Pantheon, ProNet), s tem bo zagotovljen natančen pregled nad zalogami, urejanje cen in popustov.
  • Dobro optimizirane izdelke.
  • Omogočati mora enostavno ažuriranje izdelkov.
  • Dober pregled nad izdelki.
  • Enostaven nakupni proces.
  • Dobre opise izdelkov.
  • Napisane pogoje poslovanja, oziroma možnosti reklamacij.

Kot že rečeno, je izdelava spletne trgovine lahko stresna, saj zahteva določeno tehnično in strokovno znanje, zato je najbolje, če to delo prepustite strokovnjakom. Toda kako izbrati pravega ponudnika? Pri izbiri se orientirajte na to, da ima podjetje, katerih primarna dejavnost je izdelava spletne trgovine, veliko izkušenj in da so zaposleni strokovnjaki, ki se redno izobražujejo in nadgrajujejo svoje znanje. Le tako vam lahko zagotovijo, da bo vaša spletna stran prinesla dobro prodajo.